Zer da “Kabia metodoa”?

Kabia metodoak hiru ardatz nagusi ditu: Esperimentazioa, inklusioa eta errespetua.
Hori horrela, honela definituko genuke Kabia: sehaska-eskola bat, hain zuzen ere, gauzak deskubritzen, beste pertsona batzuekin harremana izaten eta errutina jakin batzuk hartzen hasteko lehen eskola bat, ororen gainetik haur bakoitzaren erritmoa errespetatuz.

Kabia-jolasten

Azken urteetan, aldatzen joan dira gizartearen beharrak. Bada, ezinbestekoa da hezkuntza ere aldatzea. Horregatik, “Kabia metodoa” da gure apustua: hainbat korronte pedagogikotan inspiratutako hezkuntza-metodo errespetuzkoagoa

Batetik, Montessoriren metodoak proposatzen duen autonomia eta gaitasun kritikoa bultzatzen ditugu. Bestetik, espazioaren banaketak funtsezko tokia hartzen gu, Reggio Emiliak bultzatzen duen bezala. Eta, azkenik, Piklerren hezkuntza-printzipio asko partekatzen ditugu, eta adin goiztiarretan aske mugitzearen aldekoak gara.

Necesidades-especiales-Kabia